Tuesday, January 5, 2010

syukran jazilan ya ukhti

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

Syukur yang tak terhingga kerana dengan izin-Nya lahir jugak blog yang tak seberapa ni....hihihi..actually,tak pernah sangka  pun ada blog sendiri.Dulu pada pendapat aku la..orang yang ada blog ni hebat!Nak tau nape?sebab...bagi akulah,orang yang menulis blog ni seorang yang pandai menulis,banyak idea & pengalaman...Tapi sejak umur dah meningkat nih...(ceh! mentang-mentang baru masuk 18 tahun) persepsi tu dah berubah sikit-sikit..Yang aku perasan lar,sejak habis spm arie tue,keinginan nak ada blog sendiri makin kuat...Sebabnye...mase habis spm tu aku tension giler..dan aku perlukan tempat untuk aku melepaskan  ke'tension'an aku....selain daripada Nya..Bermula saat itu baru aku sedar kepentingan blog...Selain daripada mencurahkan idea & berkongsi ilmu blog ni berguna jugak untuk kita meluahkan isi hati...apa yang terpendam slame nie...dan syukurlah..akhirnya terlahir juga blog nie...And of course...aku sangat berterima kasih kat member aku yang sorang nih...dia lar....yang susah payah membantu aku dalam proses nak buat blog....ops!sebelum tue...dia jugak yang tolong aku buat e-mail kalo nak tau...ok....trus terang lar...aku nie buta IT sket...dan HARISHAH bertanggungjawab mencelikkan aku ...thanks a lot dude..banyak lagi jasa dia pada aku...sejak aku kenal dia..sam........pai saat nie...tak tertulis aku kat sini....HArIsHah,hanya Dia yang mampu balas apa yang awak buat slame nie.Yakin dengan janji Allah kay...

2 comments:

HH said...

woo! haha.
ur welcome.
selamat menulis.
jgn putus asa!
chaiyok!

Norashikin Abdullah said...

bagus2
i like ur blog
cntik
teruskan blogging